دستبند آویزدار استیل طرح طلا 22 سانتی ds-n232 از سری زیورآلات نه و دخترانه است که از فلز استیل 316 ساخته شده است و در مقابل تغییر رنگ و رطوبت مقاوم است. این دستبند به صورت طرح طلا می باشد و جزو دستبند های شیک و خاص محسوب می شود.

دستبند آویزدار استیل طرح طلا 22 سانتی ds-n232 دارای طول 22 سانتی است و قفل آن از نوع پروانه ای می باشد. این دستبند دارای 5 آویز مختلف است که همگی الهام گرفته شده از طبیعت می باشند. این دستبند را می توان با انواع زیورآلات رنگ نقره ای نظیر گردنبند و انگشتر ست کرد و مورد استفاده قرار داد. این دستبند می تواند هدیه مناسب برای همسر، نامزد، دوست و … در مناسبت های مختلف باشد و یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال  دستبند خاص هستند.

دستبند آویزدار استیل طرح طلا 22 سانتی ds-n232 می تواند تا مدت های طولانی شما را از دستبند جدید بی نیاز کند و جزو زیورآلات بادوام محسوب می شود. اما باید این نکته را همواره در نظر داشت که نگهداری و مراقبت درست از زیورآلات و علی الخصوص دستبند آویزدار استیل طرح طلا 22 سانتی ds-n232 سبب آُسیب ندیدن و کدر نشدن می شود.


زیورآلات لوکس گلامور دستبند ,سانتی ,استیل ,آویزدار ,n232 ,زیورآلات ,آویزدار استیل ,دستبند آویزدار ,مناسب برای ,دستبند آویزدار استیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اعتیاد/Addiction آشپزباشی اجناس فوق العاده موبایل چرو پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان Zendeginameh حرف دل درمان دکتر